نمایندگی فروش و نصب انواع کولر گازی اسپلیت در شیراز-عظیمی


مزایای استفاده از کولرهای کم مصرف در سرمایش انباری
استفاده از کولرهای کم مصرف در سرمایش انباری مزیت‌های دیگری نیز دارد. برای مثال کولرهای آبی کم مصرف علاوه بر خنک کردن هوا، عمل تهویه هوای داخل ساختمان را نیز انجام می‌دهند. این کولرها از هوای تازه‌ی بیرون برای خنک کردن محیط داخل ساختمان استفاده می‌کنند. به این ترتیب می‌توان دود و آلودگی را از محیط انباری‌ها خارج کرد. امروزه در ساخت کولرهای کم مصرف به این نکته توجه می‌شود که کولرها به مراقبت و نگهداری کمتری احتیاج داشته باشند. در نتیجه هزینه و وقت کمتری صرف نگهداری سیستم‌های سرمایشی در ساختمان‌های صنعتی خواهد شد. یکی دیگر از نکات بسیار مهم در مورد کولرهای مناسب برای سرمایش انباری، ایمنی سیستم سرمایشی است. باید دقت کنید که کولری که برای سرمایش انباری خود انتخاب و تهیه می‌کنید، دارای ایمنی کافی باشد. هنگام خرید کولر صنعتی و نصب و به کارگیری آن نیز باید نکات و دستورالعمل‌های ایمنی را رعایت نمایید تا از بروز مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آورید.

روش‌های صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های سرمایش انباری
بیشتر انباری‌ها و ساختمان‌های تجاری دارای مساحت بزرگی هستند. این امر باعث می‌شود که صرفه جویی در مصرف انرژی تاثیر بسیاری در مسائل اقتصادی داشته باشد. برای کاهش هزینه‌های سرمایش انباری می‌توانید به جای استفاده از سیستم‌های تهویه هوای قدیمی از کولرهای آبی کم مصرف استفاده کنید. کولرهای آبی، به خصوص در مناطق گرم و خشک دارای اثر سرمایشی ایده‌آلی هستند. این سیستم‌های سرمایشی علاوه بر خنک کردن هوا باعث رطوبت بخشیدن به محیط ساختمان نیز می‌شوند. به همین علت در مناطقی که دارای آب و هوای گرم و خشک هستند، با استفاده از کولرهای آبی می‌توانید محیطی مناسب با هوای مطبوع برای انباری و محل کار خود فراهم نمایید.

یکی از نکاتی که برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان انباری باید به آن توجه کنید، نحوه‌ی عایق بندی ساختمان است. همواره مقداری از هوای خنک تولید شده توسط سیستم‌های سرمایشی، به دلیل عایق بندی نامناسب دیوارها، سقف، و پنجره‌های ساختمان انباری از دست می‌رود. وجود درز و نامناسب بودن جداره‌ها، نقش بسیاری در هدر رفتن هوای خنک تولید شده دارد. برای مثال به منظور جلوگیری از جذب گرما در فصل گرم سال می‌توانید از رنگ‌های روشن برای پوشش دیوار و سقف انباری خود استفاده کنید.

کولرهای آبی دارای یک فن هستند. فن موجود در کولر آبی، هوای خنک تولید شده توسط سیستم سرمایشی را با قدرت و سرعت بیشتری در سراسر ساختمان مورد نظر توزیع می‌کند. این امر باعث می‌شود که دمای ساختمان در نقاط مختلف یکنواخت باشد. برخی از کولرها دارای این قابلیت هستند که تنها با استفاده از فن کار کنند. به این ترتیب می‌توانید در روزهایی که دمای هوا خیلی بالا نیست، برای ایجاد جریان هوا و تهویه در انباری، از فن کولر استفاده نمایید. برای به کارگیری فن به صورت مستقل، به انرژی کمتری نیاز خواهید داشت. این امر باعث می‌شود که در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و هزینه‌های سرمایشی را کاهش دهید.

امروزه بیشتر سیستم‌های سرمایشی مجهز به ترموستات و سیستم کنترل اتوماتیک دمای هوا هستند. وجود ترموستات در سیستم سرمایشی باعث می‌شود که بتوانید دمای محیط مورد نظرتان را به صورت یکنواخت در دمای مطلوب از پیش تعریف شده نگه دارید. هم‌چنین با استفاده از سیستم کنترل اتوماتیک می‌توانید دمای محیط مورد نظرتان را در زمان مناسب تنظیم نمایید. برای مثال در مدتی که در ساختمان حضور نخواهید داشت یا در طول مدتی که به سرمایش انباری نیاز نخواهد بود، می‌توانید با استفاده از سیستم کنترل اتوماتیک، زمان و درجه‌ی شروع به کار و خاموش شدن کولر را تنظیم و تعیین کنید. این قابلیت سیستم سرمایشی، تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه‌های سرمایش انباری خواهد داشت.


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.